Bel mij terug



Nieuws / Checklist – ‘Hoe stel ik een goed personeelshandboek op’

Checklist – ‘Hoe stel ik een goed personeelshandboek op’

Download

Checklist – ‘Hoe stel ik een goed personeelshandboek op’

Checklist: hoe stel ik een goed personeelshandboek op?

Van rookbeleid tot verlofregeling, uw personeelshandboek bevat de ‘huisregels’ die voor alle medewerkers gelden. Het opstellen ervan nodigt u uit om op deze zaken te anticiperen, voordat u er daadwerkelijk mee te maken krijgt. Dit maakt het een onmisbaar document, zowel voor uzelf als voor uw medewerkers. Maar hoe stelt u een personeelshandboek op?

Deze checklist: hoe stel ik een goed personeelshandboek op? zorgt ervoor dat u een compleet personeelshandboek op kunt stellen en zorgt u ervoor dat uw personeelshandboek zich onderscheidt van de individuele arbeidsovereenkomst.

Download de checklist door het formulier rechts in te vullen.

Download

Checklist: Hoe stel ik een goed personeelshandboek op?

«   Nieuwsoverzicht